dagens ridpass

idag fick han det väldigt lugnt! mamma följde med mig till stallet i morse vid 8, tog lite sovmorgon. skrittade bara ut på han en sväng i kanske 30 min, han tyckte det va jätte skönt, bara gå och lufsa lite i lugn och ro. han va inte så jätte spänd i dag heller utan gick super. har bloggat dåligt idag men det är för att jag har varit vid havet och badat med mamma och pappa. snart ska jag åka ut och fodra min lilla polle, han får stå inne för jag ska rida i morgon bitti eller inte rida utan longera han lite. ska även be mamma ta kort och filma så får ni se hur han har blivit nu i longeringen, har en gammal film från första gången jag prövade att longera. ni ska få jämföra lite och så klart vill jag höra era åsikter vad ni tycker om han.
smakprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0