dagens ridpass

idag har jag ridit privat lektion för josefin linder, allt gick super bra!
jossan tyckte att jag har lyckas jätte bra nu på 4 månader, sist hon såg mig stod han bara på två ben och ville inte alls vara med så hon såg verkligen en utveckling. super skönt att höra! man blir så glad av posetiva saker.
när jag red fram själv var han väldigt okonsentrerad och ville inte göra som jag sa. tog bettet och larvade sig för allt i omgivningen men sen när jossan kom så vart dert super. jag fick rida jätte mycket på volter så jag hade koll på min yttersida och innerbogen, tränade även på övergångar och min sits. körde mest i trav och skritt för att få han stadig, konsentrerad på mig och avslappnad. jag vet inte vad jag ska skriva mer, tänker bara på hur fin han va under hela passet. mamma kunde tyvärr inte film för hon jobbade och det fanns ingen i stallet som jag kunde be heller. det va jätte synd, han har inte känns såhär bra på länge!
min dressyrhäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0