Ojjj!!

Ett snabbt inlägg, sorry att jag inte bloggat men har faktiskt inte haft någon dator och tycker inte om att blogga från mobilen. Bara för att jag är så snäll och det är fredag bloggar jag från mobilen. Skriver mer om hur roddan har gått i veckan, tänkte bara skriva så ni vet att jag lever och att jag ska fortsätta blogga! Om ni undrar varför jag inte har haft någon dator eller inte bloggat va det såhär, i onsdas slutade jag 2, väntade på en kompis för att vu skulle gymma sen mötte jag upp mamma för att handla. Åkte direkt till stallet för att hoppträna, gick super! Kom hem vid 10 då jag packade för att alla i klassen skulle ut och tälta, så kl 8 åkte jag till skolan för en lektion och sen åkte vi ut till södra botorp för mys med klassen. När jag kom hem idag så somnade jag som en liten stock i soffan, åkte till stallet och longerade roddan. Så jag har verkligen inte haft tid, skriver i morgon hur passen har gått för nu ska jag kolla på CSI med mamma och pappa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0