slapp helg

roddan har inte blivit så hård riden under helgen, i går fick han med vila pågrund av att jag va svin trött. hade stalljour hela dagen och mådde inte alls bra, kände mig hänig och trött. då kanske ni förstår att jag inte har kunnat bloggat heller för som sagt hade jag stalljour hela dagen igår.
just nu sitter jag och tittar på utomhus sm från grevagården, tycker ni att det är bra att dom visar lite från stora tävlingar när man inte kan åka dit och titta? jag tycker det är jätte bra och roligt men ska åka till stallet och rida ut en sväng på han i skogen, blir nog vanliga rundan som vi säger blir även avsluta med klättring. skriver lite senare exakt vad jag gjorde med han idag.
http://online.equipe.com/sv/class_sections/31398/starts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0