stallet

åkte ut till stallet vid 11 idag för att roddan skulle skrittas ut, började med att mocka och fixa. gick ner i spöregn för att hämta han, ropade på han men ingen kom springades idag utan jag har försökt fått tag i han i drygt 2 timmar. jag vet inte varför han håller på såhär, länge sen han höll på att dumma sig nu. jag är ju inte den som har bästa tålamodet heller så ringde till mamma och sa att hon skulle komma ut men hon jobbade och kunde inte hjälpa mig så jag satte mig i gräset och vart helt less. ringde upp till stallet och bad dom sätta för så att jag kunde släppa in dom, dom ville först inte in så det tog väl 5 min innan dom fatta att dom skulle inte. jag som inte har tållamod heller, när jag väl fick in dom så va jag dungsur och arg så jag skit i och rida utan han får stå där och glo natten lång!
knäpphäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0