svar på kommentarer

jag fick ju en kommentar på vart jag handlade mina saker. dom senaste åren har jag börjat handla på ett ställe utan för mjölby, många känner nog till sharpman. jag tycker om deras kläder och märken, oftast handlar jag kingsland, händer att john withiker också kommer med hem. tycker att hon har bra kläder och dom passar mig! handlar även en del saker på börjes när vi åker till mormor, men skulle inte falla mig in att gå till hööks eller kanske beror på vad jag sak ha ex. om jag ska köpa en grimma som jag ska använda hemma i stallet och i hagen kan jag gå in och köpa en på hööks men inga kläder, jag vet inte varför men tycker inte att dom sitter bra på mig. jag har ju alltid haft svårt att hitta kläder till mig så då är det lika bra att köpa något som sitter direkt och för lite mer pengar, ändå inte jag som betalar utan pappa får ta fram money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0