träningen igår

träna lite hoppning igår för min kära vän hanna, är inte så jätte nöjd med det träningspasset. han och jag klickade inte direkt. jag ville hjälpa han hoppa lite så jag höjde handen och tog tag i han, började flaxa med överlivet mot hindret och när jag hoppat det lilla röda fattade roddan inte att han skulle gå i vänster galopp med bakbena men vart bättre mot slutet. ska verkligen träna på det. jag litade inte på han i alla lägen igår utan tvekade lite själv, vilken inte ger något bra resultat på det. men i slutet så vart det mycket bättre och jag kunde komma med ett bättre flyt, inte heöt nöjd men..
slänger ut en film så får ni se hur det såg ut men vet att jag inte rider så fint.. utan kolla mer på hästen vad fin han har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0