uteritt

Kom inte in på blogg.se i går eller idag, jag som hade gjort min tävlings outfit men jag får väl lägga ut det ikväll efter det här inlägget.
som ni kanske förstår på rubriken så red jag ut i morse vid 7, det va väldigt lungt och skönt ute då. kom lite regn men det är ju bara skönt när det är lite varmt. jag red vanliga sväng som vi säger här i åtvidaberg, tog väl kanske 30-40 min, red alla gångarter men mest trav och skritt för att få han mer avslappnad och inte trippa ute i skogen längre och måste säga att jag lyckades väldigt bra med det förut när han fick syn på en bil och en sten på 3 meter, dom kunde ju äta upp han. men han kunde sktitta i lugnt tempo när vi skrittade av han. om ni undrade varför jag red så tidigt skulle jag åka till linköping med mamma och pappa en dag!
bilden är från ridpasset idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0