välkommen !

Vem är jag?
Jo, jag är Ida Fagberg och är 17 år.
Ridit sen jag var 6 år och jag trivs jätte bra med hästar!
Jag har en liten storhäst på foder, har haft han sen 25 mars och kan säga att det är det bästa som hänt mig.
Jag har mycket hopp intresse men tävlar en del i dressyr, eftersom hästen är tävlad hoppning och fältävlan så har jag fortsatt på den linjen.
Har tävlat en del med han i början precis men vi hade inte klickat just då. Ju mer jag testar han, testar han mig. Har ju åkt an en hel del på han men nu börjar allt klicka med oss två tillsammans, skönt nu efter några månader tillsammans!
Rodrigo
Svenskt halvblod/engelskt fullblod
*2001
Äg: Linda Danielsson

Rodrigo är en jätte trevlig valack född 2001 som är importerad från Tyskland. Han är tävlad upp till 1m felfritt med hans ägare nu. Han har en enorm hopptalang, jättebra teknik och är väldigt spänstig trots hans mankhöjd som är runt 150cm. Kan även en hel del i dressyr men inte tävlad pågrund av ointresse av ägaren.
Han är en häst med väldigt mycket skalle och temperament -ingen häst man bara kan sätta sig upp på och "åka häst" om ni förstår hur jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0