heldag i stallet!

Som ni vet skulle jag ju rida ut en sväng, blev en sväng med underbara Moa! Kanske inte den roligaste rundan jag har gjort för vi skulle bränna fett och få ben muskler så vi kortade läderna och snurrade dom, alltså i jokeyläder. Vi va nog ute i 30 min kanske och tränade, satt max i 7 och jag kan lova, jag börjar redan att känna i bena/vaden. Roddan skötte sig jätte bra men Midde Moas häst hade lite damp som vanligt, vill inte gå i lugnt tempo som Roddan utan gärna springa 30 meter före typ. När vi va klara och tillbaka i stallet så hoppade jag upp på babies och tog lite biler bara för att Moa är grym bakom kameran. Såklart fotade jag Moa och Tigge med, super söta! Åkte hem en halv timme typ för att få i mig lite mat innan jag skulle rida lektion, fick ju inte ha Roddan eftersom han är ny vaccinerad så får han bara ta det lugnt. Hade en liten gullig C-ponny?!?! Ni kan ju tänka er hur stor jag va på den, gick super för att ha suttit på den första gången. Hoppade bana idag, slutade nog på 80 cm, ni som inte vet är "Salsa" en unghäst än så hon kan inte direkt mycket.


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Haha, vi måste göra om det där någon dag!



Bäst äru :* <3

2011-11-02 @ 23:02:14
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0