rodrigo

Nom ni kanske förstår kommer jag att lägga ner den här bloggen eftersom roddan är hos en ny ägare, vill ni fortsätta följa han. Har Amanda och Moa skapat en ny blogg som jag själv kommer läsa varje dag! www.roddan.blogg.se . Om ni fortsätta läsa om går jag tillbaka till min gamla blogg. Idafagberg.blogg.se , ni förstår nog att jag inte kommer hästblogga så mycket alls på grund av att jag inte har någon direkt häst att läsa, när jag väl kommer rida skriver jag det på Ida bloggen även när jag hälsar på min lille pöjk kommer jag att skriva det på gamla bloggen. Vi har haft det helt underbart i hop, tårarna kommer fram när jag pratar om han så man kan ju säga att jag verkligen älskade han mer än något annat på denna jord!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0