dagens ridpass

vet inte om man kan kalla det ridpass men gick upp till paddoken för att rida dressyr trodde jag, jag kom upp till paddoken och försökte hoppa upp men kan ju säga att det tog väl 5 min för han inte kunde stå still. mitt tålamod va inte så kul då men kom upp till sist men då skulle han börja hålla på att larva sig, han reste sig och sparkade bakut som en lite åsna. duktig som jag är satt jag kvar men orkade inte när han höll på som han gjorde så försökte ta ett varv i galopp och det gick bra efter det skit jag i det och gick ner till stallet svin sur och ställde in hästen i boxen och där får han stå och skämmas för hur dum han är när jag ställer upp på han och så får man bara skit utav det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0