finns kvar!

dålig bloggningen men har verkligen inte haft tid med bloggen något denna veckan. har bestämt med en del köpare som är intresserad av roddan när dom ska komma och rida, pluggat och såklart ridit min polle.
i tisdas fick han gå en sväng i skogen med jessica och anna, kan ju säga att vi fick oss goda skratt och även blev vi dyng sura för det började hagla och spöregna när vi va mitt i skogen ..
igår fick han gå ett hoppass för mikaela, han va lite konstig i går när vi började med första övningen och jag låg i massa i handen vilket inte va jätte bra. andra rundan gick det svin bra, han lyssnade bra på mig och jag va jätte lugn, vilket blev ett bra resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0