Stallmys

Kom nyss hem från stallet, är jätte stolt över mig själv idag! Alla ni som känner rodrigo vet att han är lite skygg och har sadeltvång, alltså svårt att hoppa upp på typ men jag har alltid velat rida barbacka på han. Så mamma och jag åkte ut till stallet och prövade oss fram, han va lite dum i början, kastade och lite sånt men sen gick det jätte bra. Kunde trava och rida helt själv, är stolt över både mig och roddis. Film kommer när jag sitter vid datorn och har lite tid med det!
Min baby är så söt när han sticker ut huvudet från krubbhålet eller vad man ska säga.


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Mina sötnosar! :*

2011-10-25 @ 18:39:35
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0