dressyrträningen i torsdag.

framridningen va super dålig, jag va inte på humör för att han dampade reda i stallet så va trött på han. han "stälde" sig lite på bakbena men så brukar han ju göra när han inte vill göra något jag vill.. när vi kom in börja han slappna av en del och blev lugnare vilket innebär att jag med slappnar av till en viss del. vi skulle rida bakdelsvändningar vilket jag inte tycker är så kul! jag tyckte det ändå gick väldigt bra, är okej nöjd med han. ridläraren tyckte att jag skulle rida med ett par andra instäningstyglar för att han inte skulle bli den lilla bollen igen som han förut så vi ska nog ta bort gummisnodden ett tag så han får trava på redigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0