hoppträningen

hoppträningen igår gick väl sådär i början men i slutet va han otroligt fin!
hoppade en serie på medellinjen, började med tre stutts bara för att få en bra rytt och känsla till hinder. han va väldigt spänd just då bara för att det började bli mörkt och han ser nog inte sådär jätte bra, sen la vi till 4 galoppsprång till ett räcke och 2 galoppsprång till en oxer. sista gången jag kom på det hoppade han verkligen super bra. älskar när han suger till hindret och hoppas som bara den! ska även säga att jag höll på att åka av 2 gånger på han, ena gången hoppade han svin fint med ryggen och jag hängde inte riktigt med, den andra gången hoppade han bara av stort och trog massa efter hindret som han brukar göra nu. duktig som jag är satt jag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0