Stephanie

Igår kväll åkte jag till stephanie i Finspång, mamma och pappa körde mig till norsholm så vart det bättre än att ta tåget till Norrköping. Åkte direkt till stallet igår och fixade ängla för tävling idag, hon vart super fin verkligen. Jag är nog den bästa hästskötaren! Kom hem vid 22 från stallet käkade och tittade på tv, vid halv 12 la vi oss i sängen för att försöka sova. Vi myste och pratade massa! Blev väckt vid halv 7 imorse för att fixa hästen mer och sätta sig i bilen och åka till tävlingen i Åby. Just nu sitter jag i bilen påväg dit, ska bli jätte kul. Vet att det är många man känner som ska dit och tävla. Har med mig kamran så blir massa bilder sen när jag kommer hem, roddan kommer nog att vila idag för Stephanie fyller år i morgon så ska ut och käka med henne och några andra människor. Nu ät vi snart framme så då blir det att jobba massa och fota! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0