travshopen i mantorp

har glömt att säga för en vecka sen åkte jag och mamma till travshopen för jag behövde nya skor men så blev det ju en hel den annat med, som vanligt!
jag köpte såklart ett par stallskor/ridskor jag har haft dom förut och trivdes jätte bra i dom så tog ett par till, lika bra om jag ändå trivdes i dom. det åkte även med ett par ridbyxor hem, dom är svin tuffa bara för att det är mantorps egna som dom har skapat så jag tog ett par dom va inte så dyra heller tror dom kostade 560kr, blev även ett nytt regntäckte till roddan för det behöver han nu när hösten är här! har varit super duktig och tagit kort på alla utom täcket men det kan ni får se ikväll för jag har inte hunnit tagit bågot när han fick det direkt på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0