underbar kväll igår!

vilken dag det va igår asså, bästa på länge helt klart! först åkte vi till tävlingen, jag är jätte nöjd med mitt jobb som hästskötare och är jätte nöjd med ryttarens insatts. hon red super bra synd bara att hon river i klasserna men är verkligen framåt när hon inte stannar längre. när vi kom hem från tävlingen åt vi tacos och somnade som stockar i sängen, senare på kvällen åkte jag, stephanie, mikaela och malin till en resurang inne i stan för att fira stephanie som fyller år idag. vi åt jätte god mat och allt va perfekt! åkte bussen hem med mikaela igår kväll så kom hem vid halv 1 till åtvid så det har varit en tuff helg för mig.
tänkte lägga ut lite bilder från tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0